piątek, 27 stycznia 2017

BLOG ZAWIESZONY

Hej, tak, ja jeszcze żyję o.O Meeega długo nie było wieści ode mnie ale moje życie ostatnio obróciło się do góry nogami z wielu powodów o których nie mam ochoty pisać :C Do tego piszę pracę dyplomową, jestem na ostatnim roku, mam mega dużo nauki i obowiązków. Pracuję na zmiany więc to kolejny problem. Nie mam czasu na nic, wszystko robię w biegu, pośpiechu... Nie wiem czy kiedykolwiek wrócę na bloggera, może, MOŻE jak uporam się z pracą dyplomową to tutaj wpadnę. Nie wybieram się dalej na studia... Za dużo stresu : O

Świnia ze mnie, że nie dałam znać. Wiem. Przeprosiny nie pomogą. Nie mam czasu nawet czytać bogów, które tak bardzo lubię ;C ;/ Nadrobię jak się życie nieco uspokoi, nie każdy ma prostą drogę usłaną pięknymi kwiatkami. Bloga komentowały 2 osoby, w porywie do 3. Szkoda bo teraz o rozdział upomina się znacznie więcej ludków.... Eh, jak pisałam, MOŻE wrócę do Demi i Ossika, ale narazie nie mam czasu się nawet porządnie wysrać jak to mówią ;/ Zawieszam do odwołania.

4 komentarze:

  1. O jejku nieee������
    Najlepsze fanfiction zawieszone
    Jest mi bardzo przykro������

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany kobieto ty żyjesz :o xd
    Minęło póltora roku od tej notki... Ahh ten refleks!
    Mam nadzieję, iż kiedyś zaczniesz go kontynuować, bo było to jedno z moich ulubionych opowiadań, a ich grono było bardzo małe haha <3
    Zapraszam do siebie na nowo rozpoczętego bloga:
    https://i-wannaseeyousmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń