poniedziałek, 26 października 2015

BARDZO WAŻNA NOTKA!

Hej, mamy dla was niestety przykrą wiadomość. Ossdziały przez jakiś czas będą pojawiały się rzadko... (co 2 tygodnie?) Już wyjaśniamy dlaczego. Po pierwsze w piątek (23 października) mój kumpel miał śmiertelny wypadek... Ja nie mogę uwierzyć, że on już nie żyje... Totalnie jestem w mega szoku, Maja zresztą też. Znałam go ponad 12 lat, chłopak miał 20 na karku, dziewczynę, pracę... Ostatni raz widziałam go w dniu śmierci. Spotkaliśmy się na myjni samochodowej. Gadaliśmy, śmialiśmy się, mieliśmy wypić kielicha na moje imieniny, które były 25 października... No nie udało nam się spotkać ;/ Nadal się trzęsę, idziemy z Majakiem w czwartek na pogrzeb. Ja nie potrafię myśleć o blogu w takiej sytuacji, wybaczcie. Druga sprawa to jest taka, że od 1 listopada podpisuję umowę o pracę i nie będę już na stażu. Co się z tym wiąże? Więcej do roboty, zostawanie po godzinach i dużo papierków do uzupełnienia w weekendy. Niestety nie jestem w stanie się rozerwać, Maja co prawda jest nadal na stażu ale sama pisać nie chce. Do tego jestem na II roku studiów (Maja też), niedługo będę się bronić, muszę wkuwać aby dobrze wypaść. No niestety, life is brutal :C Bloga nie porzucimy ale musicie być wyrozumiali i czekać. Praca, szkoła i obowiązki domowe są o wiele ważniejsze a sprostać temu wszystkiemu jest naprawdę trudno.

Do nexta, MajakDemiTeam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz